maanantai 14. helmikuuta 2011

uusi alku

Ajattelin aloittaa kaiken alusta! Kyllästyin tähän koko blogi touhuun ja oli pakko lopettaa, mutta nyt aloitan tän taas..uusilla paljon paremmilla jutuilla;) Ja viimekerralla bloggailu häiritsi myös se et mul ei ollu nettii kotona, oli vähän vikeeta mitään postailla ku netti puuttui, mutta asia on nyt korjattu ja hain tänään aiemmin päivällä modeemin. Kotia pääsyn jälkeen en varmaan muuta olekkaan tehnyt kun koneella istunut.( keskellä eteisen lattiaa....pitäs varmaan ostaa pidempi johto niin pääsisi edes sängylle)
ajattelin laittaa tähän loppuun vielä kuvia mun viimeaikaisista jutuista niin näette missä mennään.

Hahaa täytin tosiaan helmikuun alus 20vuotta ja mun ihan kaveri oli tehny mulle tällasta 6tuntia. Ei varmaan onnistu ihan kaikilta.


Sain hankittua vähän lisää kalustoa tänne mun asuntoon. Tamminen baaripäytä tuli synttäri aamuna ennen ku olin ehtiny sängystä ylös, oli tosi greate yövaatteissa (puolialasti) kantaa se toiseen kerrokseen.

Parasta hajuvettä, uus Hugo boss laukku ja suuveden selitys löytyykin seuraavasta kuvasta.

Auts toinen kielikoru ja kuvassa vielä aika turvoksissa oleva kieleni:S

Yritin ottaa kuvaa mun kampauksesta, mutta ei oikein onnistunut, kampauskin hieman reissussa kärsinyt.


Ja näissä kahdessa vikas vähän ostoksia rovaniemeltä, ei mitään ihmeempiä vähän täydennystä meikkeihin ja muuta en jaksanut kaikesta edes kuvaa ottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti